niedziela, 27 maja 2012

Po długiej przerwie ;)

No i po maturach wszystko zaliczone i już za sobą ;) Teraz jeszcze tylko czekam na egzamin zawodowy z technika obsługi turystycznej ;)
Kiedyś pisałam że chcę wybrać się do Gliwic do szkoły wokalnej ale jak już skończyłam szkołę to mam taki dylemat gdzie i do jakiej szkoły czy pracy iść, tysiąc pytań co dalej, że aż muszę odpocząć od tego i zrobić sobie trochę wolnego i pomyślę w późniejszym czasie ;) jeszcze mam troszkę czasu...
A dziś były jak co roku w naszym mieście DNI RUDY ŚLĄSKIEJ na scenie tej zagościł Mezo Kasia Wilk i Ryszard Rynkowski



Piosenka która najbardziej wpadła mi w ucho to KASIA WILK - GUBIĘ SIĘ.



Już od dłuższego czasu (jak już chyba wspominałam) śpiewam w studiu i od czasu do czasu daje jakieś występy ;) Mam nadzieję że będzie się to zdarzać coraz częściej ;) Ale o tym w innych notkach ;)
Udało mi się po raz kolejny wygrać I miejsce w konkursie piosenki obcojęzycznej.
W tym roku wzięło udział aż 460 osób ;) gdyż była to już 10 rocznica tego konkursu ;)





Najbliższe występy ;
1 czerwca gościnnie w mojej byłej już szkole
30czerwca  festyn  w Rudzie Śląskiej
Lipiec - Hotel w Ustroniu


A teraz najważniejsze... w końcu odważyłam się i poszłam zrobić tatuaż ;)
Oczywiście nutki ;) A tak się prezentuje ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz