poniedziałek, 28 maja 2012

No i pogoda nam się nieco pogorszyła :/ ale miejmy nadzieję że znowu nadejdą ciepłe dni ;)

Dziś od rana wieeelkie lenistwo...a zaraz zbieram się do studia i tam spędzę już czas do wieczora ;) 







Dostałam dziś jeszcze kilka zdjęć z wczorajszych Dni Rudy Śląskiej. Tak troszkę na śmiesznie ;P





Nie mam niestety teraźniejszych nagrań na swoim komputerze ale mam dwa jak dopiero zaczynałam ;) Tutaj są linki ;)Oczywiście są to covery...


Nagrał jeszcze Rysa na szkle Urszuli,  Crazy Gnarlsa Barkleya, Długość dźwięku samotności, Whitney Houston One Moment In Time (tą piosenką wygrałam konkurs piosenki obcojęzycznej na Śląsku) Ale jestem Anny Mari Jopek itp.
Te piosenki zamieszczę jak dostane już gotową płytkę ;)

MIŁEGO DNIA WSZYSTKIM ŻYCZĘ  ;):*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz