sobota, 14 maja 2011

Witam ;) Wczoraj byłam na przesłuchaniu megaa na +
Od kolejnej soboty zaczynam wokal w Rudzie ;D:D
Oprócz tego dostałam dwie bardzo ciekawe propozycje:
I to II stopień szkoły muzycznej
II to szkoła policealna w Gliwicach (wokal)

Musze się poważnie zastanowić ale chyba pierwsza opcja odpada ze względu na maturę i egzamin zawodowy :/ nie wiem czy dam rade robić 3 rzeczy na raz :/
Ale poważnie myślę nad szkołą policealną ;D Jest to szkoła po której mogła bym uczyć śpiewu, tańca bądź występować w teatrze itp...Na wczorajszym przesłuchaniu usłyszałam że mam wielkie szanse , bardzo dobry słuch, poczucie rytmu więc może warto spróbować...ale muszę to jeszcze przemyśleć ;)

Przed wczoraj dowiedziałam się że 3 czerwca mam śpiewać w jakiejś szkole na festynie z wokalem ze szkoły ;)Więhttp://www.blogger.com/img/blank.gifc trochę tego mam na najbliższe dni dlatego muszę się spiąć i wziąć do roboty

Wczorajszy dzień nie obył by się oczywiście bez karaoke he he ;P
Mam już swój Fan club he he ;) Dziewczyny jesteście niemożliwe :D dostałam 30 razy tak ha ha :D


A co do nagrania to już niedługo...nie mogę się już doczekać jupii ;)


Jeśli macie jakieś pytania i chcecie o nie zapytać to tu macie link do mojej stronki href="http://www.formspring.me/Agulcia">


Na dole zamieściłam jeszcze informacje o tej szkole może ktoś z was też jest zainteresowany i chce się tam wybrać a teraz niestety już czas na mnie muszę iść się uczyć bo jutro cały dzień w pracy...BAY ;*


Państwowe Policealne Studium Wokalne w Gliwicach to jedyna 2,5 letnia państwowa policealna szkoła w Polsce kształcąca śpiewaków tańczących i tancerzy śpiewających dla potrzeb różnych instytucji kultury, być może zrealizuje Twoje marzenia zostania "Aktorem Scen Muzycznych".

Nauka trwa dwa i pół roku. Absolwenci studium otrzymują dyplom z tytułem "AKTOR SCEN MUZYCZNYCH".



PROGRAM NAUCZANIA:


Przedmioty wykładane w Studium mają na celu przygotowanie słuchacza do pracy na każdej scenie muzycznej, dlatego obejmują szeroki zakres materiału i kształcą słuchacza w wielu dziedzinach.

Głównymi przedmiotami w PPSZWB trwającymi przez cały okres trwania nauki a tym samym dyplomowymi są: śpiew solowy, taniec klasyczny i elementy wiedzy o teatrze.

Na drugim roku słuchacze mają obowiązek odbycia 120 godzin praktyk w teatrze, które obejmują zajęcia wokalne oraz baletowe. Praktyki organizowane są przez dyrekcje studium.

Trzeci rok nauki kończy się w styczniu dyplomem, tj. egzaminem, recitalem oraz pokazem prezentowanym na deskach GTM, na którym każdy dyplomant może zaprezentować nabyte w czasie nauki umiejętności.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz