sobota, 14 maja 2011

Ostatnio strasznie szybko płyną mi dni...przelatują przez palce jak woda.
Zrobiłam zaledwie kilka czynności i po dniu...głównie dużo czasu pochłania mi nauka na którą nie miałam dziś zbytnio ochoty ale jak trzeba to trzeba ;)Jeśli chce być turystką to muszę mieć geografie w małym palcu ;D

Myślałam sobie dziś też o wakacjach ;) i mam już kilka miejsc w które chciała bym pojechać... muszę jednak przegadać to jeszcze z M. ;) myślę że też mu się spodoba ;D
i zwiedzimy te okolice ;D

A tu kilka zdjęć z ubiegłorocznych wakacji (głównie z Łomnicy Słowacji Burzyna i Wisły):

















Jak sami wiecie dziennie nie będzie działo się coś szczególnego dlatego będę tu pisać też o życiu codziennym modzie itp ;)
Skończył się czas mojej ankiety widzę że z moim blogiem nie jest tak źle co bardzoo mnie cieszy... są też ludzie którzy najprawdopodobniej zazdroszczą ponieważ nie wierze ze w ostatniej minucie akurat pojawiło się 10 głosów na nie...ale to tylko ankieta a nie walka o życie dlatego wogole się nie przejmuje jak się komuś nie podoba wystarczy nie wchodzić na tą stronę i nie czytać bardzo proste ;)a za wszystkie głosy na "tak" bardzo dziękuje ;)

A teraz idę spać bo jutro do pracy ;) 3mcie się ciepło ;) dobranoc ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz