wtorek, 24 maja 2011

Hej ;) Przepraszam że tak długo nie pisałam ale wyjechałam na kilka dni do Wieliczki ;) zachaczyłam także o Kraków ;) Było jak zawsze super bo z Nimi ;):* Kolejny grill zaliczony zakupki no i oczywiście film "Piraci z Karaibów na nieznanych wodach " POLECAM !

Jeszcze 2 tygodnie i wreszcie będzie można przestać interesować się szkołą ;D
Jeszcze kilka małych poprawek i będą fajne ocenki ;)
Z jednej strony chce już wakacje ale z drugiej to coraz to szybciej końca szkoły i podejmowania nowych ważnych decyzji od których zależy moje dalsze życie mam jeszcze rok ale chciała bym być już na coś tak na 100 % zdecydowana a na razie waham się w niektórych kwestiach :/

Dziś nie zbyt przyjemny dzień ...bo u dentysty trochę komplikacji nie działające znieczulenie przez to ze miałam stan zapalny :/ nie życzę tego nikomu ;)

Ale za jakąś godzinkę widzę się z M. ;) więc humor na pewno się poprawi a co najlepsze koło 21:00 karaoke ze znajomymi ostatnio opuściłam więc dziś sobie pośpiewam przed nadchodzącym występem ;)Mam już dopracowane 2 piosenki "Crazy" Gnarls Barkley oraz Ewa Farna "Bez łez" ;)a nad resztą jeszcze muszę troszkę popracować :D

href="http://www.youtube.com/watch?v=IJ3cdu6Ptjs">

A tu kilka zdjęć z moimi nowymi nabytkami :D
A na kolejne podboje za nowymi ciuszkami jadę w sobotę zaraz po wokalu który zaczynam w Rudzie ;)












A więc mykam się szykować ;) miłego wieczorka ;):*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz