środa, 11 maja 2011

Hej ;)
Mam wspaniałą wiadomość i chce się z wami nią podzielić ;)

Dostałam I miejsce w konkursie Piosenki Obcojęzycznej ;) ale to nie wszystko... zaproponowano mi nagranie w studiu ;)jestem szczęśliwa i ciesze się że wszystko idzie wreszcie po mojej myśli ;)

A prawdopodobnie już w piątek mam przesłuchanie u pewnej nauczycielki śpiewu :D która oceni mój śpiew i da mi cenne wskazówki ;) Dlatego muszę przygotować jakiś nowy repertuar ;)

A co najlepsze to też jeszcze nie wszystko...
2 czerwca
mam mój pierwszy mały koncert mam nadzieje że na tym jednym razie się nie skończy i wygląda na to że tak będzie ponieważ wczoraj na karaoke pewna osoba zaproponowała mi granie w zespole tylko jest mały problem brakuje basisty ale to tylko kwestia czasu ;)


Tu macie zdjęcia z dzisiejszego dnia ;) resztę niestety dam w kolejnej notce bo nie robiłam swoim aparatem.. ;)













A co do nagrań musicie uzbroić się w cierpliwość jak będę coś miała na pewno wrzucę ;) no i oczywiście te demo :) mam nagranie z wczorajszego karaoke ale straszna jakość...:/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz