poniedziałek, 9 maja 2011

Hej ;) wczoraj nic nie pisałam bo byłam u kuzyna na komuni ;) jejku kiedy to było jak ja szłam jakieś 10lat temu...:P Przepiękne torty robią teraz kiedyś nie było aż takiego wypasu ;D



Pogoda coraz piękniejsza co mnie ogromnie cieszy ;) chce już ten czas w którym będę mogła położyć się na kocyk i zacząć się opalać :D Plany na wakacje w połowie są a wy co robicie w wakacje? Moje to już będą ostatnie bo nawet jeśli zdecyduje się wybrać na studia a prawdopodobnie tak będzie to i tak idę do pracy... więc musze korzystać w tym roku ile się tylko da ;)


Jutro wybieram się do Czekolady na karaoke :D ze znajomymi czyli wszystko tak jak lubię ;)A teraz mykam się szykować bo zaraz idę z moim M. na zakupki ;) może mi coś doradzi chociaż wiecie jak to jest z chłopakiem w sklepie he he :P a potem na spacerek no i do Niego :*

A więc miłego dnia wszystkim życzę ;*



A tu kilka zdjęć z wypadu (spacerku) tydzień temu :















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz