piątek, 6 maja 2011

Hej właśnie wróciłam z karaoke było jak zawsze wesoło ale jestem strasznie padnięta więc notka będzie krótka.
Byłam tylko godzinkę bo zawitałam ze znajomymi do M1 w Czeladzi ;) Oczywiście kilka rzeczy kupiłam (obraz do pokoju, błyszczyk i inne pierdołki )bo jak to dziewczyna nie mogłam wyjść z pustą ręką :P

Jutro jeszcze wolne ale strasznie szybko mi to zleciało jeszcze tylko dwa dni :/
Więc trzeba zajrzeć do książek he he :P wczoraj z nudów rozwiązałam maturę z matematyki i powiem wam nie jestem z niej dobra ale arkusz nie był wcale taki trudny jak opisywali...ciekawe co wymyśla za rok jak ja będę zdawała :P

Jutro może jakiś gril? się zobaczy jaka będzie pogoda...oby było ciepło ;D
A teraz idę spać bo już zasypiam na siedząco ;P

Dobranoc wszystkim ;);*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz