środa, 4 maja 2011

"Śpiwać każdy może troche lepiej lub troche gorzej "

Hejka ;)Dziś dzień odpoczynku nic nie robię tylko leniuchuje ;D rzadko ma się na to czas więc korzystam :P może tylko jakiś spacerek jak pogoda się nie zepsuje i może jakieś nowe zdjęcia :P





Za to jutro wybieram się na karaoke ;) od czasu do czasu jadę do Chorzowa żeby sobie pośpiewać na luzie dla zabawy ;D uwielbiam to ^^ Jest super ponieważ nikt Cie nie ocenia każdy śpiewa jeden trochę lepiej drugi trochę gorzej i jest bardzo wesoło ;)

Teraz jak będę może coś nagram i tu wrzucę ale to jeszcze zobaczę ze względu na to że nie za fajna jakość z tego mojego aparatu :/ ale może coś wymyśle...;)
Robię to co lubię i czerpie z tego wiele przyjemności ciesze się kiedy ktoś do mnie podchodzi i mówi mi komplementy natomiast niezbyt dobre opinie też trzeba przyjmować i broń boże z żalem tylko wręcz przeciwnie zawsze powinno się starać coś poprawić, zmienić. Niektórzy niestety zazdroszczą i wypisują głupstwa ale wtedy po prostu ignoruje to zawsze ktoś taki się znajdzie więc nie ma się czym przejmować . Jak to się mówi jednym uchem wleci drugim wyleci he he :P

Za 5dni wielki finał w którym wystąpię trzeba się śpiąc i zacząć ćwiczyć ;)
Będzie to dla mnie szczególny dzień ponieważ oprócz gali mija 2 lata odkąd mam przy swoim boku mojego kochanego Mateusza ;)
muszę pomyśleć nad jakimś prezentem mam jedno na myśli może mu się spodoba :D miejmy nadzieję ;)

Bym zapomniała życzę powodzenia wszystkim maturzystom tym których znam jak i tych co nie znam :) Już połowa za wami ale ja cały czas trzymałam kciuki.



Ja będę przeżywać to już za rok :/ i dziękuje wam za te dni wolne od szkoły :P







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz