środa, 4 maja 2011

Taniec

Witam ;) pogoda nieco lepsza więc, aż się chce pisać ;)
Dziś coś o tańcu...kolejna rzecz która mnie baardzo kręci ;)i oczywiście też związana z muzyką bez której dzień jest stracony ;)Tańczę od gimnazjum typowo dla siebie lepiej się czuje kiedy mogę całą siłę wyładować w czasie tańca oczywiście tą pozytywną ;)Aktualnie przerwałam gdyż zajmuje się bardziej śpiewem...ale może się to zmienić nie wiadomo...tu macie kilka zdjęć :









Ogólnie jestem "imprezowiczką" uwielbiam w wolnym czasie ze znajomymi i przyjaciółmi chodzić na dyskoteki. Najczęściej bawimy się w Pomarańczy, Spiżu bądź w Mega. jest ich oczywiście o wiele więcej ale to są te 3 najczęściej przez nas odwiedzane ;)Oczywiście 18 też nie przegapiłam a było ich w tamtym roku bardzo dużo i moja ;D

















A więc jak widzicie cały czas w ruchu he he ;P ale to jest to co lubię i nie zamierzam tego zmieniać ;)przy okazji pozdrawiam moich znajomych ze zdjęcia ;*
Oczywiście to jeszcze nie wszystko co idzie robić w wolnym czasie, a wiąże się z muzyką :D Ale o tym napisze w następnej notce ;)

1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń