wtorek, 3 maja 2011

Moja pierwsza notka ;)

Na wstępie chce wam opowiedzieć o mojej jak by to nazwać "karierze" muzycznej  jak mogę to tak napisać.

Ogólnie od małego śpiewam ale nie koniecznie zawsze na scenach. Kiedyś moją wadą był stres który potrafił mi popsuć ważny występ :/nie śpiewałam solo tylko w zespole, nie satysfakcjonowało mnie to tak jak te śpiewanie ale tez osiągaliśmy niezłe wyniki np: 3 miejsce w Polsce i  Ukrainie w konkursie "kolęd i pastorałek" w Będzinie, ale na szczęście pokonałam strach dzięki wsparciu bliskich mi osób i tak oto od roku śpiewam na różnych apelach okolicznościowych w szkole ale nie tylko także  konkursy pozaszkolne ;)

Ostatnio na przykład byłam na konkursie piosnki obcojęzycznej i dostałam się do finału wyników jeszcze nie ma ale moje wykonanie tak im się spodobało, że jedna z jury wyszła i mówi że muszę zaśpiewać na oficjalnej gali ;) Ostatnio dowiedziałam się także, że pani która przygotowuje mnie do konkursów załatwiła mi "osobiste" przesłuchanie u nauczycielki śpiewu, po to by udzieliła mi jakiś wskazówek, żeby było już tylko lepiej ;) mam nadzieje że coś z tego będzie a moja pasja śpiewem będzie się rozwijała z dnia na dzień coraz bardziej ;) pożyjemy zobaczymy ale wiem jedno bardzo tego chce ;)

Już długo chodzi mi po głowie taki pomysł by założyć zespół może ktoś kto będzie czytał tego bloga akurat będzie zainteresowany to piszcie na ten numer gg 9932818 ;)
Ale się rozpisałam, więc na dziś to tyle w kolejnej notce postaram się napisać również coś ciekawego i mam nadzieje że wam się spodoba

A teraz idę spać jutro kolejny dzień ;) ciekawe co nowego przyniesie ;) Bay ;*

1 komentarz:

  1. no no :) ale Aga pamietej jak zostaniesz gwiazda to nie zapomnij o mie haha xD nie no powodzenio :*

    OdpowiedzUsuń