poniedziałek, 18 czerwca 2012

Niedawno wysłałam swoje nagranie na casting do Łodzi ;) z pośród wszystkich zgłoszeń wybrano 50 osób a potem ostateczną 12 i udało się dostałam się ;) Jadę na warsztaty do Elżbiety Zapendowskiej ;) Potem zostanie wybrana finałowa 6 -stka która zaśpiewa swoje utwory podczas głównego koncertu oraz wspólnie  z głównym gościem Panią Dudziak ;) Gośćmi na tej gali są także : Olga Bończyk, Mai Kleszcz, Gaby Kulki. Bardzo się cieszę że osiągnęłam jak dla mnie już tyle że doszłam do 12 a czy do 6 to zobaczymy już w tą Sobotę ;) Nie chcę zapeszać więc na razie tylko tyle...trzymajcie  kciuki ;);)

A dziś teoretyczna część egzaminu zawodowego ;) myślę że wynik będzie pozytywny ;) ale ta trudniejsza część wciąż jeszcze przede mną :/ Więc ten tydzień jest baaardzo pracowity... ;)

Wciąż odliczam do wyjazdu zostało jeszcze tylko 13dni ...i wreszcie odpoczynek i błooogie lenistwo ;D Lubi to ;D a teraz uciekam spać bo dzisiejszy dzień trochę mnie wymęczył. Dobranoc ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz