poniedziałek, 25 czerwca 2012




I już po wszystkim byłooo mega i tak naprawdę nie da się opisać słowami tego wszystkiego ale spróbuję... W sobotę od godziny 10:00 do 16:00 uczestniczyłam na warsztatach wokalnych u Pani Eli Zapendowskiej :) Muszę przyznać że w brew pozorom jest to bardzo sympatyczna kobieta ;) Dała nam dużo cennych uwag i rad ;) O godzinie 19:30 rozpoczoł się Fesiwal "Tera One" na których nasza dziesiątka finalistek miała zaszczyt wystąpić u boku Pani Agaty Młynarskiej, Urszuli Dudziak,Olgi Bończyk, Gaby Kulki i Mai Kleszcz. Festiwal odbył się na dziedzińcu Białej Fabryki z trudem wystarczyło miejsca dla chętnych do obejrzenia koncertu było tam kilka tysięcy osób! bawili się niesamowicie...przyjeli nas ciepło co dało mi otuchy i odwagi ;) Poznałam dużo nowych bardzo miłych ludzi w głowach których  rodzą się nowe pomysły i plany...zobaczymy co czas przyniesie ;D  W tym tygodniu dostanee duzo zdjęć z warsztatów jak i występu , w tym momencie mam tylko kilka zdjeć.
Występ  ten będę jeszcze długo wspominać ponieważ  nie na codzień i nie każdy miał możliwość brać lekcje od słynnej nauczycielki od emisji głosu bądź zaspiewać na Festiwalu debiutów ;)

Jeszcze zanim wszystko się zaczęło ;)


w czasie przerwy - warsztaty wokalne





Jakaś godzinka przed rozpoczęciem festiwalu




w czasie występu

szczęśliwa juz po ;)

z Kayah ;)

Więcej zdjęć z mojego wystpu, warsztatów i gwiazd już niedługo ;) dziękuję dziewczyną za  mile spędzony czas ;) dziękuję też firmie Deja vu za piękne zegarki jakie nam ufundowali ;) a także Pani Agacie bez której to wszystko by się nie odbyło ;)

Jeszcze znalazłam filmik w którym się załapałam  siedząc na warsztatach ;d

http://www.youtube.com/watch?v=ZMHIg4VPKQo

A na koniec filmik największej papay jaką zrobiliśmy ;) One górą ;D

http://www.youtube.com/watch?v=l96WnCzKSXo&feature=relmfu



1 komentarz:

  1. Czemu się nie pochwaliłaś że masz bloga?! Bardzo pozytywny i nastraja optymistycznie:).Misia:)

    OdpowiedzUsuń