niedziela, 3 lutego 2013


Wiem wiem długo mnie tu nie było ale za to mam dobre wiadomości od dwóch dni w internecie można zobaczyć cover Anny Jantar "Nie wierz mi nie ufaj mi" w moim wykonaniu ;)
Nagrałam je w Studio Dla Ciebie w  Opolu który polecam :) Są to ludzie mili a co najważniejsze bardzo dobrzy i solidni w tym co robią ;)Był to bardzo spontaniczny wypad ale myślę ze się opłacało ;)

Nie spodziewałam się że w tak krótkim czasie zrobi się taka oglądalność ponad tysiąc wyświetleń w dwa dni ;) jestem meega zadowolona;) Mam już w planach kolejne nagranie ale na to jeszcze musicie troszkę poczekać :) tym razem na 100% coś nowszego ;D

W między czasie 24 lutego zapraszam na występ do Siemianowic Sląskich a dokładnie do Parku Tradycji. Klimat jeszcze walentynkowy ;)Więcej informacji już niedługo ;)

Kto jeszcze nie słyszał zapraszam do słuchania ;) mam nadzieję że się spodoba
http://www.youtube.com/watch?v=sx6QGfBwLjU


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz