poniedziałek, 10 września 2012

Wczorajsze zakupy w miarę udane ;P może nie kupiłam wszystkiego co chciałam, ale wole dłużej poszukać i dostać dokładnie to czego szukam ;) lubię chodzić po sklepach ale nie za długo mimo że jestem kobietą...po wczorajszym maratonie na razie mam dość ;P Ja to bym tak chciała wejść do sklepu i zobaczyć napis "dla Agi" i wszystko było by prostsze ;) he he ;P
Praca coraz bardziej mi się podoba ;) piątek Kabaret Rak, sobota MCK w Bielszowicach operetka ;)
A już w najbliższą sobotę ekipa Samuela znowu zabiera się do pracy ;) 





Dziś błogie lenistwo w domku w miłym towarzystwie ;D czasem ma się ochotę tak po prostu posiedzieć i nic nie robić :D
A więc życzę wszystkim miłego dnia i zachęcam do kupowania w stu procentach naturalnych kosmetyków marki CHOISEE    http://www.samuelpuh.pl/  więcej informacji na prv ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz