piątek, 3 sierpnia 2012

Hej ;) Wczoraj próba w MCK- u niedaleko Pyrzowic ;) Budynek został niedawno odrestaurowany a sale wyposażone w profesjonalny sprzęt. Już 9 września otwarcie gdzie gwiazdą wieczoru będzie zespół ENEJ ;D 

Pogoda ostatnio nas rozpieszcza więc w weekend pewnie jakiś grill opalanko i tego typu sprawy ;P
A dziś moje kochanie zabiera mnie do restauracji...to będzie bardzo dobry dzień ;)

Ogólnie rzecz biorąc mam jeden wielki mętlik w głowie jeśli chodzi o temat jak dla mnie rzeka co dalej? ...hmmm... szukam pacy na już mam nadzieję że coś szybko się znajdzie wtedy będę mogła kontynuować swoje plany;) A na dzień dzisiejszy jeszcze mam wakacje i staram się z nich czerpać jak najwięcej bo już pewnie nigdy nie będę miała tyle wolnego czasu co teraz ;)

Chciałam jeszcze wszystkim podziękować za pamięć i życzenia te na facebooku , nk i innych portalach społecznościowych jak i za te przez telefon i osobiście ;) Mam nadzieję że spełnią się wszystkie co do jednego ;)
Tego sobie oczywiście życzę...jeszcze raz dziękuje ;*
A teraz uciekam się szykować a wam życzę miłego dnia ;)

Posłuchajcie tego ja nie mogę przestać słuchać ;P mmmm <3
 http://www.youtube.com/watch?v=5FlQSQuv_mg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz