środa, 18 lipca 2012

Niestety nie przywiozłam ze sobą słoneczka :/ pogoda okropna ale miejmy nadzieje że to się niebawem zmieni ;) Wczorajszy dzień tak jak większość ostatnio był dniem leniuchowania z M ;) Nie powiem że mi się to spodobało ale trzeba się spiąć i poszukać pracy ponieważ są plany ale nieco zakurzone, które trzeba ruszyć ;) Dziś może zaatakuje sklepy w Silesi a potem kino "Magic Mike" słyszałam dużo superlatyw na temat tego filmu więc zobaczymy. Pod koniec tygodnia trzeba nadrobić zaległości spowodowane moją nieobecnością i jechać do studia pośpiewać, coś poćwiczyć ;)

Obiecałam że zasypie was zdjęciami z Grecji w kolejnej notce więc oto one piękne widoki jakie widzieliśmy z autokaru, ze statku w czasie rejsu czy podczas spacerów ;)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz