niedziela, 3 czerwca 2012

Ostatnie dwa dni na wielkim plusie ;)
W piątek występ charytatywny...bardzo miło spędzony czas ;) kilka rzeczy na spontanie...bo głównie chodzi o to by się dobrze bawić ;)
A wczoraj występ na Paniówkach ... m.in Kabaret Młodych Panów, Mariusz Kalaga ;)
Bardzo wesoło...i dynamicznieee :P Mam nadzieję że to nie był mój ostatni występ w tym miejscu...trzymam was za słowo bo baardzo mi się podobało ;)









Chłopaki zapomnieli scenariusza ze swojego nowego skeczu...a ja postanowiłam sobie zabrać na pamiątkę ;) Autografy też są...ogólnie baardzo pozytywni ludzie ;)


A dziś niedziela na spokojnie ;) z moim M będziemy piekli placki ziemniaczane he he ;) i błoogie lenistwo ;)Życzę wszystkim miłej niedzieli ;)

UWAGA!  Poszukuję zespołu głównie perkusisty i gitarzysty ;)
Jeśli ktoś lubi grać wesołą i dynamiczną muzykę...co najważniejsze bardziej nowoczesną (nie jakieś biesiady) to proszę o kontakt...wszystkie szczegóły na GG 9932818...oczywiście mile widziane osoby  z Rudy Śląskiej bądź jej okolic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz