poniedziałek, 11 czerwca 2012

Jak tam wam się podoba Euro 2012? Ja jestem pozytywnie zaskoczona uważam że Polska i Ukraina wywiązały się z postawionego im zadania ;) ;) Bardzo podobało mi się rozpoczęcie a zwłaszcza taniec 800 -set wolontariuszy. A co do samego meczu POLSKA- GRECJA to hmmm...mile zaskoczona grą Polaków, grali  jak dla mnie bardzo dobrze no a wynik 1:1 lepsze to niż przegrana ;) Przemysław Tytoń i Lewandowki pokazali klasę. Niezłe z niego ciacho :P




Mimo tego że Rosja jest dość mocna wierzę w to że Polska jutro pokaże nam co potrafi ;) Obym miała rację ;) Tak się złożyło że zobaczyłam wszystkie dotychczasowe mecze...wciągnął mnie piłko szał he he ;) ale nie ma takich emocji jak oglądanie meczu z naszymi więc czekam do jutra ;)

Oprócz ogólnego hymnu Euro 2012 który bardzo mi się podoba  wpadł mi w ucho hymn z Ukrainy ;)
Bardzo fajna nutka ;) 




A dziś mile spędzony czas na kręglach ze znajomymi ;) 2h zabawy i będę spała jak małe dziecko...
Jutro tak jak wspominałam oglądanie meczu w strefie kibica lub jakimś klubie zależy od pogody, a czwartek może karaoke ? Piątek występ gościnnie ;) A w sobotę szykuje się  zmiana image ;P muszę zrobić coś wreszcie z tymi moimi włosami przed wyjazdem... a od dziś zaczynam odliczanie do Grecji jeszcze tylko 20 dni ;) mam nadzieję że szybko zleci ;) Wszystko już  przygotowane jeszcze kilka drobnych rzeczy i będę w pełni gotowa ;)

Dobranoc ;):*:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz