wtorek, 19 lipca 2011

Wakacje jak dla mnie na dużym plusie ;)
Kilka dni w Żywcu i Wrocławiu u rodzinki ;D
Pogoda jak najbardziej dopisała.






















Teraz trzeba pomału szykować się na wesele
na którym będę świadkiem już się nie umiem doczekać ;D
Dawno nie bawiłam się na weselu a zwłaszcza góralskim ;)

Przed wyjazdem nagrałam kolejną piosenkę a w czwartek zaczynam coś nowego ;)
Jeszcze trochę popracuje i mam nadzieje ze do 20 sierpnia
powstanie moja reklamowa płytka ;)

Niedawno z moimi znajomymi znaleźliśmy nowe świetne miejsce...oczywiście odbyło się tam karaoke można było pośpiewać nawet przy gitarze akustycznej ;) świetna zabawa
Mają świetne kawałki...światła jak na scenie he he ;P i organizują konkursy ;)
Na prawdę świetne miejsce...ostatnio wygrałam karnet na kolacje dla dwojga w ich restauracji (willi) ;)

A teraz lecę oglądać mój serial (pamiętnik wampirów)...miłęgo dnia ;):*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz