wtorek, 7 czerwca 2011

Hej przepraszam że nie pisze dziennie ale jestem strasznie zabiegana ;)
ostatnio tyle się działo że nie wiem czy wszystko tu opisze ;)
Ogólnie jestem bardzo zmęczona ostatnimi dniami ale nie zmarnowałam ich ;D wręcz przeciwnie ;)

Po pierwsze ostatnio byłam ze znajomymi na karaoke :D
Nagrałam tam 2 piosenki i jutro albo pojutrze na pewno je tu zamieszczę ;)
Nie spodziewałam się że mogę się tak spodobać ;)

Po drugie koncert z 3 czerwca na wielkim + ;) Zostałam zauważona przez pewnego pana który chce nagrać ze mną kilka kawałków i promować mnie ;D Jestem szczęśliwa w ciągu niespełna roku wszystko tak szybko pnie się do góry ;) Teraz czeka mnie strasznie dużo pracy...masa godzin w studiu ;) no i potem występy...mam nadzieje ze wszystko wypali tak jak to planuje ;D

A w szkole praktycznie wszystko już pozdawane ;)
W piątek w pełni będę mogła powiedzieć ze zaczynają się wakacje :D:D
jupiii ;)

A teraz idę spać bo jutro kolejny ciężki dzień ;)
Dobranoc i spokojnej nocy ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz